GENEL

Bu Kalite ve Gıda Güvenliği El Kitabı ISO 9001:2015 ve ISO 22000:2018 yönetim sistemlerinin yapısını ve işleyişini açıklamak için oluşturulmuştur. Kalite ve Gıda Güvenliği Yönetim Sistemimiz, ISO 9001 ve ISO 22000 Standartlarına uygun olarak başta gıda güvenliği, müşteri ihtiyaçları, ilgili mevzuatlar, Kalite ve Gıda Güvenliği Politikamız ve hedeflerimiz dikkate alınarak oluşturulmuş ve uygulamaya konulmuştur.

HAKKIMIZDA

20 YILLIK TECRÜBE KALİTEYE DÖNÜŞTÜ

Mesenen Grubun geçmişi 2008’e dayanmaktadır. 2025 öncesinde Marmara lavaş markası ile hizmet vermekteydi. Sektörün öncü firması olan Mesenen Grup (Marmara lavaş) çiğköfte lavaşı, tantuni lavaş üretimi yapmaktadır.

Mesenen Grup (Marmara Lavaş) olarak, geleneksel lezzetleri modern üretim teknikleriyle harmanlayarak tüketicilerimize en kaliteli, sağlıklı ve doğal lavaşları sunmayı amaçlıyoruz. Üretimimizin her aşamasında hijyen ve kalite standartlarını en üst seviyede tutarak, katkısız ve taze ürünler üretiyoruz. Amacımız, sofralara sadece lezzet katmak değil, aynı zamanda sağlıklı ve güvenilir gıda sunarak müşterilerimizin yaşam kalitesini artırmaktır.

Ayrıca, geleneksel tatları koruyarak modern damak zevkine hitap eden yeni nesil ürünler geliştirmeyi ve her sofraya uyum sağlayan çeşitlilik sunmayı önemsiyoruz. Doğaya ve insana saygılı üretim anlayışımızla, çevre dostu uygulamalar geliştirerek sürdürülebilir bir gelecek için sorumluluk alıyoruz.

Marmara Lavaş olarak, kalite, güven ve lezzet ilkelerimizden ödün vermeden, her lokmada fark yaratmaya devam ediyoruz.

KAPSAM

Kuruluşumuz; ‘LAVAŞ ÜRETİMİ VE SATIŞI ‘konusunda faaliyet göstermektedir.

MİSYONUMUZ

Marmara Lavaş ve Lavaş Ekmeği sektöründe kaliteyi lezzeti ve insan sağlığını ön planda tutan tüketici memnuniyetini sağlamış bir şirket olarak sürekli büyümek, gelişmek ve değişimin yanında yer almaktır.

VİZYONUMUZ

Marmara Lavaş olarak Lavaş ekmeğinde kaliteden ödün vermeden en kârlı ve lider kuruluş olma yönünde değişim ile birlikte teknolojiye ve insana yatırım yapan, müşteri memnuniyetini ön planda tutan planlı büyümeyi amaçlayan bir şirket olmaktır.

DEĞERLERİMİZ

  • Kalite ve Hijyen: Ürünlerin yüksek kalite ve hijyen standartlarına uygun olması, müşteri memnuniyetini ve güvenini sağlamak.
  • Sağlık ve Doğallık: Doğal ürünler sunmak, sağlık açısından faydalı olmak,
  • Müşteri Memnuniyeti: Müşteri ihtiyaçlarını ve beklentilerini ön planda tutmak.
  • Sürdürülebilirlik: Çevreye duyarlı üretim ve doğal kaynakların korunması.
  • Yerel ve Küresel Duyarlılık:Yerel üretime destek vererek bölge ekonomisine katkıda bulunmak ve uluslararası standartlara uyum sağlamak.
  • Farklılık ve Özgünlük:Ürünlerde farklılık yaratmak ve sektörde öne çıkmak.
  • Mükemmeliyet:Sürekli kaliteyi iyileştirme ve mükemmel ürünler sunma arzusu.
  • Güçlü Takım Çalışması:Çalışanlar arasında iş birliği ve pozitif çalışma ortamı oluşturmak.
  • Güvenlik ve Sorumluluk:Ürün güvenliğine titizlikle yaklaşmak ve tüketici sağlığını her şeyin önünde tutmak.